מזכ"ל מפלגת העבודה: "ציפיתי ממיכאלי שתתפטר מעצמה"

אייל ראובן No Comments on מזכ"ל מפלגת העבודה: "ציפיתי ממיכאלי שתתפטר מעצמה"

מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני לראהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "מה שחשוב כרגע זו המפלגה, צריך לעשות פריימריז ולאסוף את השברים. כולם מבינים שמרב מיכאלי לא יכולה להנהיג יותר את העבודה" | האזינו

צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר ההפסד בבחירות, שוחח מזכ"ל מפלגת העבודה ערן חרמוני עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר". "אין ספק שנכשלנו, אם רוצים לתקן צריך לדעת מה הבעיה. אני אמרתי כבר בעבר שמפלגת העבודה לא יכולה להתקוטט על פירורים כמו מרצ. זה לא דברים שהתחילו היום. אנחנו צריכים ללכת לקראת חיבורים לכיוון המרכז" פתח חרמוני.

"מפלגת העבודה לא צריכה זעקות געוואלד כדי לעבור את אחוז החסימה, אנחנו לא יכולים להיות מפלגת נישה כמו מרצ. צריך לאסוף את השברים ולהמשיך קדימה" אמר. "המערכת הפוליטית התכנסה בשנים האחרונות לכן ביבי לא ביבי, והנושאים החשובים נדחקו. זה לא יישאר ככה, אנחנו יכולים להצליח כשנחזור לדיון על נושאים מהותיים".

"הטראומה הזו מחייבת אותנו לאסוף את השברים, מיכאלי תרמה למפלגה, אבל מה שחשוב כרגע זו המפלגה, צריך לעשות פריימריז, אמר חרמוני והוסיף: "אני ציפיתי שמרב מיכאלי תודיע על התפטרותה, היא כרגע לא יכולה להנהיג את המפלגה".

"האג'נדה שלנו זה לא רק לא ביבי, אנחנו מתנגדים לתפיסות של נתניהו, וזה עיקרון נורמטיבי שלא יכהן ראש ממשלה עם כתבי אישום" טען.

"אני לא מסתיר את הביקורת שלי על מרב מיכאלי" חידד חרמוני, "כולם מבינים שהיא לא יכולה להנהיג יותר. אם היא לא מבינה את זה היא תבין את זה".

האזינו לריאיון:

 



0 תגובות